Zalaszám ASP központ
 
ASP alkalmazások

Aktuális

OrganP Szakmai Nap - az év végi zárás most is a középpontban

2015. december 17.
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is két helyszínen, december 9-én Zalaegerszegen, 17-én pedig Budapesten került megrendezésre az OrganP Szakmai Napunk. Ennek keretében, megjelent partnereink részére kiemelten kerültek ismertetésre az analitikákban és főkönyvben elvégzendő jogszabály által előírt egyeztetések, az év végi zárási - év eleji nyitási feladatok.

OrganP Szakmai Nap - Budapest

2014. december 10.
A december 8-án Zalaegerszegen már megtartott OrganP Szakmai Napunkat, december 10-én Budapesti helyszínen is megrendeztük OrganP felhasználóinknak.
A szakmai napon ismertetésre kerültek a 2014. évtől bevezetett új államháztartási számvitel OrganP rendszerben történő alkalmazásához az év folyamán elkészült és folyamatban lévő módosítások, fejlesztések. Kiemelten kerültek bemutatásra az analitikákban és főkönyvben elvégzendő jogszabály által előírt egyeztetések, az év végi zárási - év eleji nyitási feladatok.

OrganP Szakmai Nap - Zalaegerszeg

2014. december 8.
Szakmai napjaink az elmúlt évek tapasztalatai és a felhasználóink visszajelzései alapján nagyon hasznosnak bizonyultak. A december 8-án Zalaegerszegen megrendezett Szakmai Napunkkal idén is szerettük volna megkönnyíteni partnereink jelen illetve jövőbeni munkáját. A szakmai napon ismertetésre kerültek a 2014. évtől bevezetett új államháztartási számvitel OrganP rendszerben történő alkalmazásához az év folyamán elkészült és folyamatban lévő módosítások, fejlesztések.

Gyakorlatközpontú OrganP képzés a BGF Gazdálkodási Kar Zalaegerszegnél

2014. április 29.
Dr. Halász Imre dékán és Dr. Szász Péter ügyvezető igazgató megállapodása alapján tovább gazdagodott a Budapesti Gazdasági Főiskola gyakorlati oktatása. Az újfajta együttműködés keretében a Zalaszám Kft. az OrganE integrált vállalatirányítási rendszer mellett az OrganP költségvetési integrált rendszerét is oktatja munkatársaival a tavaszi szemeszterben, a Közszektor informatikai rendszere tantárgy gyakorlati foglalkozásain, a Közszolgálati szak 4. szemeszteres hallgatói számára.

OrganP oktatás - Zalaegerszeg

2014. április 17.
A 4/2013.(I.11.) kormányrendeletben foglalt új államháztartási számvitel szerinti működés az OrganP rendszer alkalmazásában is új feladatok elé állította a rendszerrel dolgozó felhasználókat. Ezen feladatok részletesebb megismerésében, az új funkciók működésének bemutatásával kívántunk segítséget nyújtani, a 2014. április 15-én az OrganP Költségvetési Integrált Gazdálkodási Rendszer gyakorlati használatával kapcsolatos oktatás szervezésével.

Duális képzés megvalósítása a BGF Gazdálkodási Kar Zalaegrszeg és a Zalaszám Informatika együttműködésében

2014. február 19.
Dr. Halász Imre dékán és Dr. Szász Péter ügyvezető igazgató megállapodása alapján új színfolttal gazdagodott a főiskola gyakorlati oktatása. Az újfajta együttműködés keretében a Zalaszám Kft. "OrganE" vállalati integrált rendszerét oktatják a Kft. munkatársai a "Vállalatirányítási szoftverek" tantárgy gyakorlati foglalkozásain a tavaszi szemeszterben a Gazdaságinformatikus szak 4. szemeszteres hallgatói számára.

OrganP Szakmai Nap - Budapest

2013. december 6.
A december 3-án Zalaegerszegen már megtartott OrganP Szakmai Napot, ezúttal december 6-án Budapesti helyszínen is megrendeztük, ezáltal is lehetőséget biztosítva a részvételre az ország másik felén élő felhasználóinknak.

OrganP Szakmai Nap - Zalaegerszeg

2013. december 3.
2013. december 3-án a nagy érdeklődésre való tekintettel a Zalaegerszegi BGF Infocentruma helyett a Keresztury Dezső VMK-ban megrendezésre került az OrganP Szakmai Nap.

OrganP szakmai napok rendszerbemutatóval

2013. november 26.
Végéhez közeledik az államigazgatási szervezetek felkészülése azokra a változásokra, melyek a 2014. évi új Államháztartási számviteli törvényből következnek. A Zalaszám Informatika az előzetes regisztrációk alapján több száz főt vár felkészítő előadásaira. A budapesti és zalaegerszegi helyszíneken zajló konferenciákon nem csak a jogszabályi változásokat fogják taglalni, hanem az államigazgatásban elterjedt OrganP költségvetési gazdálkodási rendszer használatában várható jogszabálykövetési módosulásokat, fejlesztéseket is.

Felkészülve a 2014. évi államháztartási számviteli változásokra

2013. május 24.
OrganP rendszer felhasználóinak hagyományos éves szakmai konzultációja a BGF Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg Infocentrumában került megrendezésre. A számos új fejlesztés ismertetése mellett, a konzultáció jelentőségét az államháztartás számvitelének változására történő minél alaposabb felkészülés igénye adta.

ZalaNet 2012 - Informatika a közigazgatásban

Zalai Hírlap - 2012. október 13.
Több mint 12 éves hagyományt követve Zalaegerszeg MJV Önkormányzata, a Budapesti Gazdasági Főiskola Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg, a Nyugat-dunántúli Információtechnológiai és Oktatási Klaszter (NYITOK) és számos további partner együttműködésével ebben az évben is megrendezzük a Zal@Net Regionális Informatikai Napokat. A rendezvénysorozat célja az, hogy az információs társadalom fejlesztésének aktuális kérdéseit, kihívásait és lehetőségeit a közigazgatás, a vállalkozók és a lakosság minél széles körében megismertessük, közös tennivalóinkat megvitassuk. Az Zal@Net 2012 nyitó konferenciáját partnereink közreműködésével 2012. október 12-én tartottuk Bakon, ahol a főszerepet a közigazgatás és informatika kapta.

Bővülő funkciók az OrganP-ben

2012. szeptember 26.
Az OrganP Költségvetési Integrált Gazdálkodási Rendszer három új funkciójának bevezetését jelentette be a Zalaszám Informatika a napokban. A több mint 700 OrganP-t használó szervezet érdeklődő felhasználói személyes konzultációk keretében ismerhetik meg az újdonságokat. Az Étkezési analitika sok intézmény számára régóta várt modul, mely felválthatja a sokaknál eddig csak papír alapon kezelt nyilvántartásokat. Biztosítja az óvodás, általános iskolás, középiskolás és felnőtt étkezők nyilvántartását, az iskolai tanulók korosztályonként, évfolyamonként, osztályonkénti kezelését. A rendelések alapján csoportosan készíthetők a számlák az OrganP Pénzügyi moduljával.

128 fővárosi intézménnyel bővült az OrganP felhasználók köre

2012. július 10.
Sikeres közbeszerzési eljárást követően 2012. február 28-án kötött szerződést Budapest Főváros Önkormányzata és a Zalaszám Informatika Kft. a Főváros 128 oktatási intézményére kiterjedő Integrált Intézményi Gazdálkodási Rendszer (IIGR) megvalósítására. A rendszer alapjául a Főváros a Zalaszám Informatika Kft. által fejlesztett OrganP Költségvetési Integrált Gazdálkodási Rendszert választotta, mellyel jelenleg már több mint 600 költségvetési szerv gazdálkodását adminisztrálják ország szerte.

Irka fórum 2012

2012. június 14.
Az OrganI (Irka) iratkezelő rendszert használó szervezetek munkatársainak ez évben is alkalmat teremtettünk arra, hogy egy kötetlen fórum keretében bemutassuk a rendszer újabb fejlesztéseit, így a felhasználók által javasolt - és megvalósított - módosításait is.

Új modul az OrganE-ben

2012. április 18.
Készletkezelési modullal bővült a Zalaszám Informatika vállalkozások számára fejlesztett OrganE Integrált Vállalatirányítási Rendszere. A új modul önállóan, vagy a többi OrganE modullal integráltan támogatja a vállalkozások készletkezelési folyamatait. A vállalkozás ügyviteléhez való testreszabhatóságot a teljes körű bizonylatolás és a feladatkörök rugalmas kezelése is támogatja. Természetesen a kialakított új funkciók a pénzügyi és főkönyvi modulokkal együttműködve adnak teljes szolgáltatást. További információkat ide kattintva érhet el az új alkalmazásról.

Új OrganI felhasználónk a Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

2012. március 23.
Újabb intézménytípussal, ezúttal a kereskedelmi és iparkamarákkal színesedett az Organ Rendszer felhasználóinak palettája. A Zalaszám Informatika 2012. március 22-én kötött szerződést a Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamarával az OrganI Irat- és Dokumentumkezelő rendszer bevezetésére, és az azt követő folyamatos szolgáltatásokra. A szerződés alapján 2012. április 1-jétől nem csak a megyei kamara, hanem a hozzá tartozó keszthelyi, nagykanizsai és zalaszentgróti térségi irodák munkatársai is ASP (alkalmazás-szolgáltatás) keretében használják az Iratkezelő rendszert.

Bővülő e-önkormányzati és e-közmű szolgáltatások

2012. március 5.
Önkormányzatok és közműszolgáltatók számára rendkívül hasznos, a szolgáltatások színvonalát látványosan fejlesztő alkalmazással bővült a Zalaszám szoftver portfóliója. A Zalaszám szakemberei Finn partnereikkel egyeztettek a napokban Zalaegerszegen, ahol az új informatikai rendszer magyarításán az utolsó simításokat végezték el. A rendszer, mely az "eBejelentés” nevet kapta, egy olyan webalkalmazás, amely digitális térképre alapozva biztosítja egy település, vagy nagyobb körzet, régió lakosai számára, hogy bekapcsolódhassanak az önkormányzati hatósági munkába, így például településfejlesztésbe, a környezetvédelembe, a hatósági döntéshozatalba, illetve egyéb intézkedéseket kezdeményezzenek, bejelentéseket tegyenek.

Hol szálljak meg?

2011. november 4.
A szálláshelyek korszerű nyilvántartását biztosítja az a program, melyet a keszthelyi önkormányzat a közeljövőben szerez be. 

A szerződést szerdán írta alá Ruzsics Ferenc polgármester és dr. Szász Péter, a Zalaszám Kft. ügyvezetője. A rendszer a kereskedelmi és magánszálláshelyek jogszabály által meghatározott nyilvántartását biztosítja; a bejelentéstől az engedélyezésen, adatváltozáson, megszűnésen át a határozat elkészítéséig iratmintákkal támogatja a munkát. Megtudtuk: az új rendszernek közvetlen kapcsolata lesz az elektronikus iratkezelővel, így bizonyos törzsadatokat csak egyszer kell majd rögzíteni. A beszerzéssel a hivatal megtette az első lépést az együttműködő rendszer kiépítése felé.

Új kihívások és új megoldások az önkormányzati informatikában

2011. november 2.
Az elmúlt harminc évben bármikor lehetett volna ebben a témában konferenciát tartani, azonban ez a rendezvény most különös hangsúlyt kap, mivel az önkormányzati rendszer széleskörű átalakítására egy meglehetősen kiszámíthatatlan környezetben, válság közepette kerül sor - hangoztatta dr. Szász Péter, a Zalaszám Informatika ügyvezető igazgatója.

Újdonságok az OrganP felhasználók szolgálatában

2011. szeptember 23.
Az OrganP felhasználók számának növekedésével párhuzamosan növekvő igényeknek és elvárásoknak kívánt eleget tenni a Zalaszám Informatika az új fejlesztéseivel. Ezek főként Bank/pénztár modult érintették, ahol a teljes verziófrissítésnek köszönhetően új...

Új fejlesztések az Irkában

2011. június 20.
Az Irka Iratkezelő Rendszer fejlesztése az elmúlt hónapokban elsősorban az elektronikus dokumentumok mind szélesebb körű kezelhetőségének biztosítására irányult. Többek közt ezek az újdonságok voltak napirenden az Irka felhasználók fórumán 2011. június 15-én.

Iratkezelési fórum 2010

2010. december 10.
Hagyományunkat folytatva rendeztük meg az Irka Iratkezelő Rendszerünk felhasználói fórumát 2010. december 9-én. Az egész napos rendezvényen ismét lehetőséget kínáltunk a rendszer számos újításának bemutatására, a felhasználók észrevételeinek, javaslatainak megbeszélésére, terveink megismerésére. Ezt az alkalmat használtuk fel arra is, hogy ismertessük az iratkezelési és a Ket.-tel kapcsolatos temérdek jogszabályi változást.

Szakmai napon debütált az OrganP felhasználói portál

2010. november 26.
Az év vége közeledtével OrganP felhasználóink részéről is nagyobb az igény a konzultációra, a beszámolók elkészítéséhez szükséges feladatok egyeztetésére. Ezt mutatta az érdeklődő szakemberek nagy száma is, így a november 25-én rendezett OrganP szakmai napunkat már a zalaegerszegi Keresztury ÁMK színháztermében tartottuk. Itt került sor az OrganP felhasználók számára összeállított, és a próbaüzem után élesben is elindított portál bemutatására is. A felhasználók egyre nagyobb létszáma és a rendszer komplexitása egyaránt indokolta, hogy egy önálló on-line fórumon tájékozódhassanak a felhasználók - mondta Varga János projektvezető, aki ismertette a portál legfontosabb funkcióit.

Újabb lépés Lentiben az integrált önkormányzati informatika útján

2010. szeptember 24.
Lenti Város Polgármesteri Hivatalában újabb számítógépes programok kerültek beszerzésre és bevezetésre. Az ÁROP-1.A.2/A-2008-0044 azonosító számú pályázat keretében közbeszerzési eljárással beszerzett hatósági munkát támogató programok - Gyámügyi, Építéshatósági, Működési engedélyek nyilvántartását támogató modulok - újabb mérföldkövet jelentenek a Hivatal életében. A szakhatósági munkát támogató modulok automatikusan illeszkednek a Hivatal számos szervezeti egysége által már használt, több éve működő alkalmazásokhoz, az OrganP gazdálkodási és Irka iratkezelési rendszerekhez.

OrganP Klub Budapesten

2010. március 23.
Az egy héttel korábbi alkalomhoz hasonlóan a Budapesten megrendezett OrganP Felhasználó Klubon is nagy volt az érdeklődés a rendszert használó gazdálkodási szakemberek körében. Ezúttal elsősorban a megyék, megyei jogú városok, valamint intézményeik képviseltették magukat. A hasonló nagyságú önkormányzatoknál a felhasználói igények is gyakran mutatnak azonos irányba, és a rendszerrel megoldandó szakmai feladatok is hasonlóak. Az OrganP-t érintő fejlesztésekről, változásokról, illetve tervekről szóló beszámolókat itt is konzultáció követte. Kérdésekből, észrevételekből most sem volt hiány, és a Zalaszám Informatika szakemberei igyekeztek minden felvetésre választ adni. A nyitva maradt kérdések pedig a további fejlesztési konzultációk alapjai lehetnek.

OrganP Klub Zalaegerszegen

2010. március 12.
Szép számmal képviseltették magukat a kisebb települések gazdálkodási szakemberei az OrganP szakmai fórumon Zalaegerszegen, ahol pénzügyi, szakmai kérdések megvitatásán felül lehetőség nyílt kötetlen beszélgetésre, kapcsolatok kialakítására. A Zalaszám Informatika szakembereitől sok hasznos és aktuális információ hangzott el, emellett a felhasználók a napi munkavégzést segítő praktikus módszereket, eljárásokat oszthatták meg egymás között.

Iratkezelési fórum a KET változásairól

2009. november 3.
Az Irka Iratkezelő Rendszert használó önkormányzatok és intézmények részére az aktuális fejlesztések, módosítások megismertetésére újabb felhasználói fórumot szervezett a Zalaszám Informatika. A rendezvény aktualitását a hatósági tevékenységet ellátó szervezeteket leginkább érintő jogszabály-módosítás, a Közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény (Ket.) változása adta...

Kivételes lehetőség önkormányzatoknak

2009. október 28.
Megjelent a pályázati kiírás az önkormányzati ASP központok kialakítására.
Az NFÜ 10,5 mrd Ft pályázati lehetőséget biztosít az önkormányzatok számára ASP központok kialakítására. Az ország 7 régiójában kerülnek kialakításra központok (régióként 1 db), melyek létrehozása, üzletszerű üzemeltetése a pályázaton nyertes önkormányzat feladata...

Hévízen is OrganP

2009. október 14.
Hévízen is OrganP - Zalaszám ASP Központ
Hévíz Város Önkormányzata az Új Magyarország Fejlesztési Terv, Államreform Operatív Program, „A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése" (ÁROP 2007-1-A-2/A) keretében pályázatot nyújtott be, mely támogatásban részesült. A nyílt közbeszerzési eljárás eredményeként Vértes Árpád, Hévíz Város Önkormányzat Polgármestere, valamint Dr. Tüske Róbert Jegyző és Dr. Szász Péter, a Zalaszám Informatika Kft. ügyvezető igazgatója a szervezetfejlesztési feladatok ellátásán túl, a már több mint 400 önkormányzatnál és intézménynél működő OrganP Költségvetési Integrált Gazdálkodási Rendszer bevezetésére vonatkozóan szerződést írtak alá...

Az e-térség projekt eredményei

2009. augusztus 31.
Az e-térség projekt eredményei - Zalaszám ASP Központ
Lenti Város Önkormányzata 2006. februárjában az INTERREG IIIA Közösségi Kezdeményezés, Szlovénia-Magyarország-Horvátország Szomszédsági Program 2004-2006 keretében pályázatot adott be az Önkormányzati munkafolyamatok kommunikációs technológiákkal történő támogatására...

Tanúsított információbiztonsági irányítás a Zalaszámnál

2009. március 4.
Tanúsított információbiztonsági irányítás a Zalaszámnál - Zalaszám ASP Központ
Sikeresen szerepelt a Zalaszám Informatika azon az auditon, mely a cég információbiztonsági irányítására vonatkozott. A Zalaszám menedzsmentje tavaly döntött arról, hogy a vállalat biztonságmenedzsment rendszerét (ISMS) nemzetközi szabványoknak megfelelően, az ISO 27001-es rendszerben is tanúsíttatja. Miután lehetőség volt az új irányítási rendszer integrálására a cégnél már több mint 10 éve működő minőségirányítási rendszerbe, így magától értetődő döntés volt, hogy a tanúsítást a Zalaszám régi partnere, az ÉMI-TÜV végezze.
Kérje rendszerbemutatónkat
Előre egyeztetett időpontban és helyen, munkatársaink részletesen bemutatják alkalmazásainkat.
Kérdése van?
Szakértőink válaszolnak
 
Zalaszám Informatika